Klinik ko’nikmalarni simulyatorlarda o’rgatish kafedrasi

Klinik ko’nikmalarni simulyatorlarda o’rgatish kafedrasi

Soliyev Alisher O’roqovich

markaz direktori

Bo'lim xodimlari

G‘afforov Abduxalil Muzaffarovich
Uslubchi
Narzullaev Nuriddin Umarovich
assistent
Ubaydullaev Botirbek Baxshillo o'g'li
assistent
Numonov Muxammad Bozorovich
Uslubchi
Ismailova Ferangiz Shavkatovna
assistent
Kadirbaeva Madina Telmanovna
assistent
Barotov Shuxrat Karimovich
assistent
Hasanova Maxfuza Tuyqulovna
assistent
Raxmatov Alizot Axtam ugli
assistent

“KLINIK KO`NIKMALARNI SIMULYATORLARDA O`QITISH” KAFEDRASI

NIZOMI

Ushbu Nizom O’zbekiston Respublikasi “Ta’lim to’g’risida”gi (O’zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Axborotnomasi, 1997-yil 9-son 225-modda) va        “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to’g’risida”gi (O’zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Axborotnomasi, 1997 yil 11-12-son 295 modda) qonunlariga “Oliy ta’lim to’grisida”gi Nizomga va Oliy va o’rta maxsus ta’lim vazirligining 201l-yil   3 dekabr 487-sonli buyrug’ida ko’rsatilgan “Oliy ta’lim muassasasining kafedralari to’g’risidagi namunaviy Nizom” asosida tuzilgan va kafedraning  2022 yil 27-avgustdagi  1-sonli  yig‘ilishida muhokama qilinib tasdiqqa tavsiya qilindi.

Mazkur nizom O‘zbekiston Respublikasining “Ta’lim to‘g‘risida”gi (O‘RQ-637-son 23.09.2020) qonunga hamda “Oliy ta’lim to‘g‘risida”gi Nizomga o‘zgartirishlar va qo‘shimcha kiritish haqida”gi (2017 yil 28 avgust, 6-2017-son, Adliya vazirligi tomonidan 2017 yil 13 oktyabrda ro‘yxatdan o‘tkazildi, ro‘yxat raqami 1222-3) buyrug‘iga  muvofiq oliy ta’lim muassasasi kafedrasi faoliyatini tashkil etish tartibini belgilaydi. Bu nizom “Klinik ko`nikmalarni simulyatorlarda o`qitish” kafedrasi faoliyatini tashkil etish tartibini belgilaydi.

Kafedra haqida tarixiy ma'lumotlar:

1990 yilda  O`zbekiston Respublikasi  buyuk bobokalonimiz Abu Ali ibn Sino  Vatani- Buxoro shahrida tibbiyot instituti tashkil etish to`g`risidagi qarori e`lon qilindi. A.I.Mo`minovga institutni faoliyat ko`rsatishiga  rahbarlik qilishdek mas`uliyatli vazifa  topshirildi va u shu institut rektori etib tayinlandi. O`tgan qisqa vaqt ichida A.I.Mo`minov rahbarligi ostida Buxoro Davlat Tibbiyot instituti  Respublikamizdagi ko`zga ko`ringan oliy o`quv yurtlari qatoridan o`rin oldi.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 20 iyundagi “O‘zbekiston Respublikasi aholisiga 2017-2021 yillarda ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam ko‘rsatishni yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 3171-sonli qarorining “Abu Ali ibn Sino nomidagi Buxoro davlat tibbiyot instituti negizida simulyatsion o‘quv-klinik markazi tashkil etish” bandi ijrosi yuzasidan institutda 2022 yil 5-sentyabr kuni simulyatsion o‘quv-klinik markazi yangi binoda faoliyat boshladi.

2023 yil 22 dekabrda universitetning 6 sonli kengashiga klinik ko‘nikmalarni simulyatorlarda o‘qitish kafedrasi tashkil etish masalasi muxokama qilindi va terapevt, reanimatolog, xirurg, pediatr, LOR, oftalmolog, ginekolog kabi mutaxassislarni o‘z ichiga olgan 8 hissaga ish o‘rniga ega kafedra tashkil qilish tasdiqlandi. Universitet rektorining 2023 yil 28 dekabr 1-A/657 sonli universitetda «Klinik ko‘nikmalarni simulyatorlarda o‘qitish» kafedrasini tashkil etish to‘g‘risidagi buyrug‘i asosida kafedra tashkil qilindi. 2024 yil fevral oyidan kafedra faoliyatini boshladi.

  1. Umumiy qoidalar
  2. “Klinik ko`nikmalarni simulyatorlarda o`qitish” kafedrasi Buxoro davlat tibbiyot instituti xalqaro fakultetining tarkibiy bo‘linmasi hisoblanadi. Kafedrada xirurgiya, ginekologiya, pediatriya, oftalmologiya, pediatriya, LOR fan yo‘nalishlari bo‘yicha mashg‘ulotlar olib boriladi, shuningdek o‘quv, o‘quv-uslubiy, ilmiy – uslubiy, ilmiy tadqiqod ishlari, ilmiy va ilmiy – pedagogik kadrlar tayyorlash, malaka oshirish va qayta tayyorlash hamda tashkiliy, ma’naviy-ma’rifiy va tarbiyaviy ishlar amalga oshiriladi.
  3. “Klinik ko`nikmalarni simulyatorlarda o`qitish” kafedrasi tarkibiga pedagogik xodimlar toifasiga kafedra mudiri, katta o‘qituvchi va o‘qituvchi (assistent) kiradi.

3.Kafedraning professor – o‘qituvchilari “Ta’lim muassasalariga pedagogik xodimlarni tanlov asosida ishga qabul qilish tartibi to‘g‘risida”gi Vazirlar Maxkamasining  2006 yil 10 fevral 20-sonli qarori bilan tasdiqlangan Nizomga muvofiq ishga qabul qilingan va faoliyat ko‘rsatmoqdalar.

  1. Kafedra o‘quv-tarbiyaviy va ilmiy jarayonni ta’minlashga yordam beruvchi o‘quv, laboratoriya xonalariga va ma’naviyat-ma’rifat xonasiga ega.
  2. Kafedra klinik fanlardan mashg‘ulotlar olib boruvchi kafedralar turkumiga kiradi.

Kafedrani tashkil etish va boshqarish

  1. Kafedra tarkibi 1 ta  PhD va 8 ta assistentdan  iborat :
  • Soliyev Alisher O’roqovich – PhD,kafedra mudiri
  • Narzullayev Nuriddin Umarovich- , kafedra assistenti
  • Barotov Shuxrat Karimovich – kafedra assistenti
  • Ismailova Ferangiz Shavkatovna – kafedra assistenti
  • Qurbonov Doston Qahramonovich – kafedra assistenti
  • Qadirbayeva Madina Telmanovna – kafedra assistenti
  • Xasanova – kafedra assistenti
  • G’afforov Abduxalil – uslubchi
  • No’monov Muhammad – uslubchi
  • Ubaydullayev Botir Baxshullo o`g`li

2.Kafedraning ilmiy salohiyati  18 % ni tashkil qiladi.

  1. Kafedra xalqaro fakultet dekaniga bo‘ysunadi.
  2. Klinik ko`nikmalarni simulyatorlarda o`qitish kafedrasi institut rektori buyrug‘iga asosan 2024 yilda alohida kafedra bo`lib tashkil etildi va uning shtat birliklari insititut moliya –reja bo’limi tomonidan xisoblanib chikilgan va o‘quv ishlari prorektori tomonidan tasdiqlangan.
  3. 5. Kafedra mudiri etib PhD O`.Soliyev tayinlangan.

6.Kafedra mudiri va boshqa professor o‘qituvchilar shaxsiy ish rejasi o`quv ishlari prorektori tomonidan tasdiqlangan.

Markaz haqida

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 20 iyundagi “O‘zbekiston Respublikasi aholisiga 2017-2021 yillarda ixtisoslashtirilgan tibbiy yordam ko‘rsatishni yanada rivojlantirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 3171-sonli qarorining “Abu Ali ibn Sino nomidagi Buxoro davlat tibbiyot instituti negizida simulyatsiya o‘quv-klinik markazi tashkil etish” bandi ijrosi yuzasidan institutda 2022 yil 5-sentyabr kuni simulyasion o‘quv-klinik markazi yangi binoda faoliyat boshladi

BDTI simulyatsiya o`quv-klinik markazi binosi

Markazda quyidagi fanlar bo‘yicha o‘quv xonalari mavjud: Anesteziologiya-reanimatsiya; Jarrohlik; Otorinolaringologiya; Akusherlik va ginekologiya; Pediatriya va neonatologiya; Terapiya va ichki kasalliklar propedevtikasi; Oftalmologiya; Stomatologiya. Bu xonalarning barchasi tegishli simulyatsiya uskunalari bilan jihozlangan bo‘lib, bu talabalar tomonidan amaliy ko‘nikmalarni mustahkam o‘zlashtirishga yordam beradi.

2022-yil may oyida simulyatsiya o‘quv-klinik markazi zamonaviy simulyatorlar bilan jihozlandi. Akusherlik-ginekologiya, pediatriya-neonatologiya, terapiya, jarrohlik, anesteziologiya-reanimatsiya kabinetlari boyitildi. Markaz to’liq jihozlangan va axborot-kommunikatsiya texnologiyalari bilan taʼminlangan.

Markazda 7 ta o`quv xonasi, 1 ta ma`ruza xonasi, 1 ta ilmiy ishlar himoyasi xonasi, 2 ta talabalar uchun laboratoria xonasi, 15 ta amaliy ko`nikmalarni o`rganish uchun mulyajlar bilan ta`minlangan xonalar mavjud. 

Simulyatsiya o`quv-klinik markazida bir vaqtning o`zida 400 talaba amaliy va nazariy mashg`ulotlar bilan shugullanishi mumkin. Bundan tashqari 50 ta talabaning nazariy bilimlarini baholash mumkin, hamda talabalar klinik laboratoriyada tahlillar o`tkazish uchun bevosita ishtirok etishlari mumkin.

Institutning ushbu yangi “Simulyatsiya o‘quv-klinik markazi” quyidagi xonalardan tashkil topgan:

Kafedra zimmasiga quyidagi vazifalar yuklatiladi.

-barcha o‘quv shakllari (ishlab chiqarishdan ajralgan va ishlab chiqarishdan ajralmagan hollarda) bo‘yicha oliy ta’limning davlat ta’lim standartlariga muvofiq tuzilgan o‘quv rejalarda belgilangan ma’ruzalar, laboratoriya, amaliy va boshqa turdagi mashg‘ulotlarni yuksak zaruriy, ilmiy-uslubiy va kasbiy darajada o‘tkazish; talabalarning malakaviy amaliyotida, shuningdek mustaqil ishlariga rahbarlik qilish: talabalar bilimining reyting nazoratini  joriy etish; talabalarning auditoriyadan tashqari ishlarini tashkil etish bo‘yicha tadbirlar o‘tkazish;

-rivojlangan demokratik davlatlar darajasidagi yuksak ma’naviy va axloqiy talablarga javob beruvchi yuqori malakali kadrlarni tayyorlash :

 – kafedra fanlari bo‘yicha o‘quv dasturlarni ishlab chiqish va belgilangan tartibda tasdiqqa taqdim etish, shuningdek turdosh kafedralar tomonidan tayyorlangan o‘quv dasturlariga taqriz va xulosalar tayyorlash:

– darslik, o‘quv, uslubiy va ko‘rgazmali qo‘llanmalarni tayyorlash, shuningdek oliy o‘quv yurti rektoratining topshirig‘iga binoan qayta nashr etiladigan dastur, o‘quv qo‘llanma va o‘quv-uslubiy adabiyotlar bo‘yicha zaruriy o‘quv-uslubiy adabiyotlarni tayyorlashda ishtirok etish:

 – iqtidorli talabalar bilan ishlash, ularni olimpiada va tanlovlarda, tadbirlarning mustaqil tayyorlash shakl va uslublarini takomilashtirish: auditoriya ishlarini optimizatsiyalashtirish hisobiga mustaqil tayyorlanish hajmini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish:

 – tasdiqlangan rejaga muvofiq ilmiy –tadqiqot ishlarini olib borish , tugallangan ilmiy –tadqiqot ishlarini muhokama etish va ularning natijalarini ishlab chiqarishga joriy etish, tugatilgan ilmiy ishlarni nashr etishga tavsiya berish: ta’lim , fan va ishlab chiqarishning samarali integratsiyasini ta’minlash: talabalarning ilmiy – tadqiqot ishlariga rahbarlik qilish;

 – kafedra xodimlarining  shaxsiy rejalaridagi o‘quv, o‘quv- uslubiy va tarbiyaviy ishlarini ko‘rib chiqish; tajribali o‘qituvchilarni ish tajribalarini o‘rganish, umumlashtirish va tarqatish, yangi pedagogik texnologiyani joriy etish: pedagogik faoliyat bilan shug‘ullanishni boshlagan o‘qituvchilarga pedagogik  mohirlikni egallashda yordam berish;

axborot bazasini yaratish, o‘quv mashg‘ulotlarini o‘tkazish jarayonida zamonaviy o‘quv-texnika vositalaridan va yakka tartibda o‘qitish, mustaqil ta’lim olish vositalaridan  foydalanish ;

 -masofali  ta’lim tizimini rivojlantirish ; xorijiy o‘quv yurtlarining ish tajribasini yoritib borish:

 – oliy o‘quv yurtini bitirganlar va mazkur kafedrada  aspiranturani o‘qitganlar bilan muntazam aloqalarni tashkil  etish;

– kafedra profili bo‘yicha mutaxassislar malakasini oshirish bo‘yicha tadbirlar o‘tkazish,ta’lim xizmati ko‘rsatish tizimini keng rivojlantirish;

Kafedra miqiyosidagi o‘qitilayotgan fanlarning maqsad va vazifalari.

Klinik ko`nikmalarni simulyatorlarda o`qitish fanning maqsadi va vazifalari

Maqsad- бўлажак умумий амалиёт шифокори малакавий таснифига асосланиб, талабаларга аввалги босқичларда олган билимларига таянган ҳолда, terapiya,  ginekologiya, pediatriya, reanimatsiya, xirurgiya, oftalmologiya, LOR va boshqa mutaxassisliklarga tegishli amaliy ko`nikmalarni bajarishda talabalar kompetentlik darajasini oshirish.

Vazifalar – amaliy ko`nikmalarni nazariy asosini o`rganish

  • – amaliy ko`nikmalarni barcha bajarish ketma-ketligini o`rganish
  • – amaliy ko`nikmalarni bajarishda 4-daraja kompetentlikka erishish uchun yerarli miqdorda takrorlash qilish.
  • O‘quv rejasida va dasturlarida ko‘zda tugilgan ma’ruza va amaliy mashg‘ulotlarning  yuqori  saviyada  o‘tkazilishini ta’minlash .
  • Talabalar bilimini ko‘p bosqichli reyting tizimi va test usuli qonun qoidalariga  muvofiq ob’ektiv  va odilona  baholash .
  • Fanga doir mavzularga tegishli o‘quv qo‘llanmalari uslubiy ko‘rgazmali  qo‘llanma, kinofilmlar, axboriy  jadvallar va namunaviy  o‘quv qurollari  tayyorlash va ularni  tarmoq  uslubiy va muammo  komissiyalari markaziy  uslubiy  kengashlarida tahlil etish  va tasdiqlash.
  • Kafedradagi novator o‘qituvchilarning  tajribalarini o‘quv  jarayoniga keng  yoyish va  pedagogik  mahoratlarini  egallashda  yosh  o‘qituvchilarga  amaliy  yordam 
  • Endokrinologiya va diabetologiya fanlarining  so‘nggi  yutuqlari to‘g‘risidagi  tushuncha  va  ma’lumotlarini  o‘rganish  va talabalarga  o‘rgatishni,  shuningdek , tayyorlangan  uslubiy  qo‘llanma  va zamonaviy  texnika vositalaridan  samarali  foydalanishni ta’minlash .
  • Kafedra rejasi asosida  mo‘ljallangan  nazariy,  amaliy,  ilmiy  ahamiyatga  molik mavzularda  ilmiy- tadqiqot  ishlarini  olib borish,  ilmiy  makolalar chop etish,  doktorlik dissertatsiyalarini  himoyaga  tayyorlash , ularning   natijalarini  amaliyotga   tadbiq  etish  va  talabalarni  ilmiy  tadqiqot  ishlariga  jalb 
  • Talabalar orasida o‘zbeklarga xos milliy  va umumbashariy  yuksak  insoniy  ong, odob – axloq va  qadriyatlar  shakllanuvi  borasida  tarbiyaviy  va murabbiylik ishlarini  muntazam  ravishda  olib borish.

KAFEDRA XODIMLARINING VAZIFALARI

1.Kafedra mudirining vazifalari:

– kafedra ishini rejalashtirish;

– ma’ruzalar o‘qish va boshqa  o‘quv ishlarini bajarish;

 -kafedraning  barcha o‘qituvchilari  o‘quv  mashg‘ulotlarini yuksak  g‘oyaviy nazariy va uslubiy  darajada  olib  borishini ta’minlash;

-kafedra ilmiy-tadqiqot  ishlarining  yagona yo‘nalishida olib borishini  ta’minlash, unga  rahbarlik  qilish  va bevosita  ishtirok etish;

– o‘quv ishlariga taaluqli vazifalarni  xodimlar orasida taqsimlash, o‘quv jarayonining  sifatini doimiy nazorat  qilib borish  va unga rahbarlik  qilish,  kafedra xodimlari tayyorlaydigan  uslubiy  ko‘rsatmalarga rahbarlik  qilib  borish.

-reyting orqali  kafedra  xodimlarini  rag‘batlantirish  yoki  jazo berish haqida  materiallar berish;

– kafedra xodimlarining ilmiy malakasini  , pedagogik  mahoratini oshirishga rahbarlik qilish.

– Kafedra o‘qituvchilarining ma’ruzalar va mashg‘ulotlarda talabalar bilan olib boriladigan  tarbiyaviy ishlarining sifati  va samaradorligi oshirish va nazorat  qilib borish, kafedraning murrabiylik oqimi va guruhlarida olib boriladigan ishlarining sifatini va samaradorligini nazorat  qilib borish;

-kafedra majlislarini  olib borish; klinik ordinatorlar va magistrlar-ning hisobotlarini eshitish, o‘quv uslubiy  va ilmiy – tadqiqot  ishlari hisobotining  muhokamasini tashkil qilish.

                2.Kafedra o‘quv ishlariga javobgar  assistent vazifasi:

– kafedra o‘quv ishlariga oid barcha  hujjatlarni yuritish, o‘qituvchilar- ning o‘quv va  tashkiliy- amaliy ishlarni hisobga  olib borish;

– o‘quv bo‘limiga dars jadvalini  tuzish  haqida takliflar kiritadi;

-kafedraning  barcha  o‘qituvchilariga  va yordamchi  xodimlariga  tabel  to‘ldiradi;

-o‘quv ishlari bo‘yicha topshiriqlarning bajarilishini  hisobga olib boradi;

– kafedra  o‘quv  arxivi hujjatlarini, yillik  hisobotlarini  va ilmiy  hisobotlarini saqlanishiga  javobgar;

– kafedra o‘quv ko‘rgazma qurollarini holati  uchun javobgar;

– o‘quv jarayonining  borishiga bevosita  ishtirok etadi;

– kafedra jurnalida yozuvlar  o‘z  vaqtida  yozilishini  nazorat  kiladi;

-o‘quv testlarining sifatini nazorat  kiladi;

-talabalarning  o‘zlashtirish haqida ma’lumot to‘playdi.

3.Dotsent vazifasi :

– talabalarga ma’ruzalar o‘qish,  amaliy mashg‘ulotlar olib borish;

– o‘quv –uslubiy  tavsiyalar  tuzishda,  testlar  tuzishda, barcha uslubiy ishlarida  va kafedraning moddiy  texnik  bazasini mustahkamlashda  qatnashish;

– o‘z g‘oyaviy –siyosiy  darajasini , nazariy  bilimlarini  oshirish;  pedagogik  mahoratini  va  amaliy tajribasini tinimsiz oshira borish;

– ilmiy tadqiqotlar olib borish va ularni  amaliyotga tatbiq etishda qatnashish;

– professor bilan birga yoki mustaqil ravishda aspirantlar yoki izlanuvchilarga  rahbarlik  qilish;

– uslubiy tarbiyaviy, tashkiliy va boshqa masalalar bo‘yicha kafedra mudirining topshiriklarini bajarish.

4.Katta o‘qituvchi vazifasi:

     – talabalarga ma’ruzalar o‘qish;

     -kafedra mudirining topshirig‘i bo‘yicha amaliy mashg‘ulotlar olib yurish;

       -kafedra mudirining topshirig‘iga binoan uslubiy ishlar o‘tkazish;

       -mashg‘ulotlarda va undan tashqari vaqtlarda talabalar bilan g‘oyaviy-tarbiyaviy ishlar olib borish;

      -o‘z nazariy bilimlarini va pedagogik mahoratini tinimsiz  oshira borish;

     -ilmiy tadqiqotlar olib borish va dissertatsiya  mavzusi bo‘yicha talabalar ilmiy ishlariga rahbarlik qilish;

    – o‘quv , uslubiy, tarbiyaviy va tashkiliy masalalar bo‘yicha kafedra mudirining topshirigini bajarish.

5.Assistent vazifasi :

      -amaliy mashg‘ulotlar , seminarlar o‘tkazish, leksiyalarda qatnashish;

      -kafedrada uslubiy ishlar olib borish;

      -mashg‘ulotlarda va ulardan tashqari  vaqtlarda talabalar bilan g‘oyaviy-tarbiyaviy ishlar olib borish;

    – o‘z nazariy bilimlarini pedagogik mahoratini va amaliy tajribalarini  muttasil oshirib borish;

   – kafedra ilmiy  rejasi bo‘yicha tadqiqotlar olib borish va dissertatsiya tayyorlash, talabalar ilmiy ishlariga rahbarlik qilish;

   -sog‘likni saqlash amaliyotida doimiy yordam ko‘rsatish;

   -ilmiy va siyosiy bilimlarini tarqatishda ishtirok etish;

   -kafedra mudiri ko‘rsatmasi bo‘yicha o‘quv, uslubiy, tarbiyaviy va tashkiliy ishlar bo‘yicha topshiriqlarni bajarish.

     -ma’ruzalar va amaliy mashg‘ulotlarga  asboblarni (kino, proektor, asboblar, tablitsa bilan ta’minlash;)

   – talabalarda ichki  tartib qoidalariga, texnika xavfsizligi  va yong‘inga  qarshi  tadbirlarga  amal  qilishni talab  qiladi;

   – kafedra  majlislarini bayonlarini yozib  beradi, kanselyariya bilan shug‘ullanadi.

6.Kabinet mudiring vazifasi (Uslubchi):

-ma’ruza uchun ko‘rgazma qurollari tayyorlash, ilmiy  tadqiqot  uchun  tajriba  qurollarini  tayyorlash;

-amaliy mashg‘ulotlarni o‘tkazishda  o‘qituvchilarga yordam berish, talabalarga zarur asbob- uskuna va uslubiy  ko‘rsatmalarni berish,  mashg‘ulotlardan keyin  asbob – uskunalarni  qabul  qilib olish, buzilganlarni  tuzatish choralarini ko‘rish;

– talabalar ilmiy  jamiyati  a’zosi  bo‘lgan  talabalarga  tajribalar o‘tkazishda  yordamlashish;

– asbob uskunalarning  ishlashini, texnika  xavfsizligi  qoidalariga amal qilishni, yong‘inga  qarshi  choralarni  ko‘rish ta’minlash;

-kafedra  hujjatlarini  yuritish, bayonlarni yozish, talabalar ro‘yxatini  va boshqa jurnalarni to‘ldirish ;

-dekanatga kerakli muddatlarda  talabalar  davomati  va o‘zlashtirish haqidagi  ma’lumotlarni yetkazish;

– yangi tablitsalar  tuzadi va  eskilarini  ta’mirlaydi;

-kafedra mudiri topshiriqlarini  bajaradi.

Kafedra faoliyatini tashkil etish

  1. Kafedra faoliyati o`quv, ilmiy-uslubiy, ilmiy-tadqiqot, ma’naviy-marifiy va tarbiyaviy xamda tashkiliy-uslubiy ishlarni qamrab olgan istiqbolli va joriy (yillik) rejalarga movofik amalga oshiriladi.

Ushbu rejalar va kafedra faoliyatiga tegishli boshqa vazifalarning bajarilishi kafedra mudiri raisligida o`tkaziladigan majlislarda muxokama etiladi. Kafedra majlislariga boshqa kafedralar va oliy ta’lim muassasalaridan xodimlar taklif etilishi mumkin. 

  1.  Kafedraning asosiy faoliyat yo‘nalishlari quydagilardan iborat:

– kafedra yo‘nalishlari va mutaxassisliklari bo‘yicha davlat ta’lim standartlari, o‘quv rejalari va dasturlarni rivojlangan xorijiy mamlakatlarning ta’lim dasturi bilan qiyosiy taxlilini muntazam ravishda olib borish va takomillashtirish;

– kafedra fanlari bo‘yicha o‘quv dasturlarni ishlab chiqish va belgilangan tartibda  tasdiqqa taqdim etish, shuningdek turdosh kafedralar tomonidan tayyorlangan o‘quv dasturlarga taqriz va xulosalar tayyorlash;

– darslik, o‘quv, uslubiy va ko‘rgazmali qo‘llanmalar tayyorlash,  qayta nashr etiladigan darslik, o‘quv qo‘llanma va o‘quv – uslubiy adabiyotlar, shu jumladan xorijiy olimlar bilan hammualiflikda yaratilgan adabiyotlarga xulosalar tuzish;

– o‘quv shakllari (ishlab chiqarishdan ajralgan va ajralmagan hollarda) bo‘yicha oliy ta’limning davlat ta’lim standartlariga  muvofiq tuzilgan o‘quv rejalaridagi fanlar bo‘yicha belgilangan mashg‘ulot turlarini yuksak nazariy, ilmiy-uslubiy va kasbiy darajada o‘tkazish, ta’lim sifatini ta’minlash;

– talabalarning mustaqil ishlari va ilmiy – tadqiqot ishlariga raxbarlik qilish;

– talabalar bilimining reyting nazoratini joriy etish, talabalarning auditoriyadan tashqari ishlarini tashkil etish bo‘yicha tadbirlar o‘tkazish;

– iqtidorli talabalrni tanlash va ularni  tarbiyalash, olipiada va tanlovlarda, shu jumladan “El yurt umidi” jamg‘armasi tanlovida  ishtirok etishda tayyorlash, talabalarning mustaqil ishlash  shakl va uslublarini takomillashtirish bo‘yicha choralar ko‘rish;

– talabalar ilmiy-ijodiy faoliyatini tizimli asosda tashkil etish, iqtidorli talabalarni tadqiqotlarga jalb etish, ilmiy tadqiqot ishlarini individual va jamoa bo‘lib bajarishga o‘rgatish, ularning ilmiy-ijodiy faoliyatini ro‘yobga chiqarish uchun zarur tashkiliy, uslubiy va moddiy-texnikaviy shart-sharoitlar yaratish;

– tasdiqlangan rejaga muvofiq ilmiy – tadqiqot ishlarini olib borish, tugallangan ilmiy – tadqiqot ishlarini muhokama etish, nashr etishga tavsiya berish va ularning natijalarini ishlab chiqarishga joriy etish, ta’lim, fan va ishlab chiqarishning samarali integratsiyasini ta’minlash;

– kafedra o‘qituvchilarining shaxsiy ish rejalaridagi o‘quv, ilmiy-uslubiy, ilmiy-tadqiqot, ma’naviy –ma’rifiy va tashkiliy – uslubiy ishlarini ko‘rib chiqish, tajribali o‘qituvchilar faoliyatini o‘rganish, umumlashtirish va ilg‘or tajribalarini ommalashtirishga qaratilgan ishlarni tashkil etish;

                   1-qavat

  1. Biokimyoviy laboratoriya
  2. Yuvish xonasi
  3. Gistologik laboratoriya
  4. Disseksiya xonasi
  5. PZR laboratoriya xonasi
  6. Gistologok o‘quv tahlil xonasi
  7. Nazariy bilimlarni baholash markazi

                     2- qavat

  1. Ekspert xonasi
  2. Debrifing xonasi
  3. Laparoskopik ko‘nikmalarni o‘rganish xonasi
  4. Palata
  5. Bolalar reanimatsiya o‘quv xonasi
  6. Operatsiyadan oldin yuvinish xonasi
  7. O‘quv jarrohlik xonasi
  8. Shok holatlarida reanimatsiyani o‘rganish xonasi
  9. Telemeditsina xonasi
  10. Favqulotta vaziyatlar xonasi
  11. O‘quv tug‘ruq xonasi
  12. Pediatriya o’pka yurak reanimatsiya xonasi
  13. Anatomik ko‘nikmalarni o‘rganish xonasi
  14. Direktor xonasi

                     3- qavat

  1. Stomotologik ko‘nikmalarni o‘rganish xonasi
  2. Debrifing xonasi
  3. Jarrohlik ko‘nikmalarni o‘rganish xonasi
  4. Labarator ko‘nikmalarni o‘rganish xonasi
  5. Yuz jag‘ xirurgiyasi va otolaringologik ko‘nikmalarni o‘rganish xonasi
  6. Travmatologiya xonasi
  7. Muolaja xonasi
  8. Maʼruza xonasi
  9. Konferensiya zali
  10. Xodimlar xonasi

Simulyatsiya markaziga tashrif buyurgan mehmonlar

Vitalis Ritter – KfW, Portfolio menejeri, Nigora Karabayeva – KfW, katta loyiha koordinatori, Korneliya Bekker – GIZ sog‘liqni saqlash bo‘yicha loyiha menejeri; Aliya Jalmagambetova, – GIZ loyiha koordinatori.

Talabalar maruza jarayonida

O’pka yurak reanimatsiyasi amaliyoti

Laboratoriya mashg’ulotlari

Anatomiya fanining amaliy mashg’ulotlari

Laboratoriya faoliyati

Gistologik o‘quv tahlil xonasida talabalarning amaliy ko‘nikmalarni bajarishi

Talabalarning nazariy bilimlarini baholash markazi

Simulyatsiya markazi gistologik laboratoriya xonasi

Shok reanimatsiyani o‘rgatish xonasi

Simulyatsiya markazi o‘quv jarroxlik xonasi

Talabalarning o‘quv jarroxlik xonasida amaliy ko‘nikmalarni bajarishi

Pediatriyada O‘.Y.R. o`tkazish xonasi

Pediatriya O‘.Y.R xonasi

Urologik va proktologik ko‘nikmalarni o‘rganish xonasi

Akusher-ginekologiya xonasida talabalarning amaliy ko‘nikmalarni o`rganish jarayoni

Ilmiy ishlar himoyasi xonasi

Laboratoriya mashg’ulotlari xonasi

Stomotologik ko’nikmalarni o’rganish xonasi

Muolaja xonasi

Tug’ruq jarayonini o’rganish xonasi

Qon bosimini o’lchash, o’pka yurak reanimatsiyasini o’tkazish, yurak va o’pka auskultatsiya qilish, pulsni aniqlash, qorachiqni yorug’likka reaksiyasini tekshirish simulyatori

Videolavhalar

Mehmonlarning kafedra bilan tanishuvi

NavigatsiyaToggle Table of ContentToggle